Bilim ve Teknoloji - Sosyal Bilimler
Amerika'da 34'ü "kalp krizi" geçiren 680 kişi üzerinde yapılan bir çalışmada (Amerikan Journal of Epidemiology 1999;149:162-7), günde bir veya daha fazla fincan çay içenlerde "kalp krizi" riskinin hiç içmeyenlere göre % 46 daha az olduğu bulundu. Araştırmacılar bu etkinin çaydaki antioksidan meddelere veya çay içenlerin daha düzenli yaşamalarına bağlanabileceğini düşünüyorlar. (Inteli Healt 18.1.1999, Med-Brief 15.1.1999)




